Modalitățile de marketing evoluează de la zi la zi și apar mereu idei noi. Deși digitalul ia teren și nu mai lasă loc suportului fizic, mereu se va găsi spațiu și pentru variantele clasice. Obiectele personalizate, mai ales jurnalele, sunt un mod bun prin care poți crește brandul tău în rândul altor afaceri și clienți.
Hârtia, deși detronată de online, a păstrat în ea farmecul și greutatea răsfoirii și a scrisului de mână. În prezent, obiectele de birotică încă au o mare valoare și ajută la productivitate. Să oferi un jurnal personalizat cu brandul tău este un dar util atât ție, cât și celor care îl primesc.
Mai jos îți vom prezenta 5 avantaje ale acestui mod de marketing, unul de efect.
1. Oferi ceva foarte util
Jurnalul este unul din cele mai importante și utilizate produse din viața de zi cu zi, atât pentru elevi, studeți, cât și pentru angajați sau lideri de echipă. Oricine are nevoie de un jurnal, atât pe plan personal, cât și profesional.
2. Îți faci cunoscut brandul
Prin jurnalele personalizate nedatate, mai ales dacă sunt prelucrate cât mai special, creezi un obiect ce devine favoritul utilizatorilor. Oamenilor le place să posteze pe rețelele sociale colțul lor de lucru, unde mereu intră jurnalul. O fotografie în care se regaseste un jurnal este deja clasică pentru tipul fotografiilor de la lucru. Când jurnalul tau, personalizat cu logo-ul firmei tale, este centrul atenției, ai primit reclamă fără prea multe eforturi.
3. Menții legătura cu partenerii tăi
Oferind astfel de jurnale personalizate în dar asociaților și partenerilor tăi, le reamintești mereu de afacerea ta și de tine.
Un gest simplu care poate fi considerat o carte de vizită și într-adevăr util oricui.
4. Îți ajuți angajații să fie eficienți și organizați
Un jurnal este o unealtă bună pentru multe domenii de activitate. Orice om ar trebui să aibă un loc unde să își organizeze ideile, task-urile, gândurile și listele în așa fel încât productivitatea lor să crească. Atunci când beneficiază de un jurnal pentru toate acestea, un om este mai organizat, mai liniștit cu ceea ce are de făcut și se poate descurca cu toate. Un jurnal personalizat cu brandul tău oferă angajaților locul special în care să își pună la punct munca.
5. Jurnalele se pot adresa oricărui tip de public
Parteneri, angajați, clienți, toți au nevoie și se pot bucura de unul, așa că el este un loc excelent pentru a-ți lăsa logo-ul și a te promova subtil. Este o artă să găsești modelul de jurnal care să se preteze pe imaginea brandului tău și să poată fi personalizat.
Dacă deja te gândești ce jurnal ai putea personaliza și dărui, venim cu câteva propuneri. Produs în Sibiu SRL, unul din cei mai atenți la detalii producători de jurnale personalizate din România, dispune de jurnale din HDF precum si din alte placaje de lemn ca fag/plop, nedatate și ușor de personalizat, perfecte pentru a te promova.